Jak rekrutować najlepszych sprzedawców?


Nie każdy przedsiębiorca ma naturalne zdolności sprzedażowe. Może Twoje najsilniejsze strony to umiejętności analityczne czy marketingowe. Jeśli sprzedaż nie jest Twoją najsilniejszą stroną,...

PRZECZYTAJ >

Najskuteczniejsze wykorzystanie mediów społecznościowych do sprzedaży


Jak często wykorzystujesz dziś media społecznościowe w celach sprzedażowych? Jeśli wykorzystujesz, to które kanały?

W moim materiałach sprzedażowych często mówię o tzw. liście...

PRZECZYTAJ >

Czekaj, aż przyjdą. Dlaczego cold calls wciąż są żywe?


W ostatnich kilku miesiącach miałam okazję rozmawiać indywidualnie z dziesiątkami przedsiębiorców. W ostatnim kwartale pracowałam indywidualnie z dwoma firmami, które do tej pory...

PRZECZYTAJ >

Jak skutecznie połączyć wiele kanałów komunikacji w sprzedaży


Dzisiaj klient obecny jest wszędzie, dlatego nieskuteczna komunikacja w którymkolwiek z kanałów może zaważyć na zamknięciu sprzedaży. Skuteczna strategia omnichannel to nie tylko...

PRZECZYTAJ >

Jak pozyskać ponad 1200 kontaktów w 4 dni


W zapytaniach, które od Was dostaję, najczęściej pojawia się pytanie o to, jak pozyskiwać nowych klientów. Dlatego też postanowiłam podzielić się Tobą wiedzą, w jaki sposób...

PRZECZYTAJ >

5 elementów, które diametralnie zmieniły skuteczność komunikacji w mojej sprzedaży (osobistej, mojego zespołu sprzedaży i wyniki finansowe 5 moich spółek)


Jak często Ci się zdarza, że Twój rozmówca po jakimś czasie mówi Ci, że zrozumiał Cię zupełnie inaczej? Albo niespodziewanie urywa się kontakt z klientem i nie wiadomo, o co...

PRZECZYTAJ >

7 najczęstszych błędów pozycjonowania w sprzedaży


Gonisz króliczka czy on goni Ciebie? Dlaczego to klientowi powinno zależeć bardziej?

Właśnie wdrażam kolejną nową osobę do zespołu i zawsze widzę ten sam schemat. 
Większość...

PRZECZYTAJ >

5 sposobów na zadawanie dobrych pytań w rozmowie z klientem


Dlaczego właściwa analiza potrzeb klienta może być początkiem i końcem całego procesu sprzedaży? 

Ile razy zdarzyło ci się, że klient, z którym rozmawiałeś, zdecydował się na...

PRZECZYTAJ >

Jak drastycznie skrócić proces sprzedaży z miesięcy do tygodni lub nawet dni?


Jak często zadajesz sobie pytanie, dlaczego ta sprzedaż tak się ciągnie? Wykonujesz kolejne telefony i słyszysz “jeszcze nie miałem okazji do tego zajrzeć” czy “nie mamy jeszcze...

PRZECZYTAJ >

Jak w kilka tygodni pozyskać kilkudziesięciu nowych klientów bez budżetu marketingowego?


Walczysz o rozwój twojej firmy i nie chcesz lub nie możesz ryzykować dużymi inwestycjami w marketing? A może jesteś sprzedawcą, który codziennie zadaje sobie pytanie, skąd wziąć...

PRZECZYTAJ >